تاریخچه و اهداف


هزار واحد مسکونی


سی نفر


یک میلیون متر مربع


پایه یک


پایه یک


پایه یک

  • شرکت کاراطوس به صورت سهامی خاص در سال ۱۳۶۴ با همت مرحوم محمدحسن ذاکرالحسینی تاسیس شد. رویکرد ایشان در تاسیس شرکت خدمت به مردم و رفاه خانواده ها عنوان شده است. باتوجه به مهارت، تجربه و تحصیلات وی و فرزندان، حوزه فعالیت شرکت، صنعت ساختمان انتخاب شده است. در سال ۱۳۹۶ با حضور نیروهای جوان از جمله آقای علی ذاکرالحسینی ، سند مدیریت استراتژیک گروه کاراطوس متحول گردید. نیم قرن تجربه مدیران، در کنار دانش و مهارت نیروهای جوان تحصیل کرده، کلیدی ترین سرمایه گروه را تشکیل می دهد.
  • شفافیت، احترام، مسوولیت پذیری، فوریت در عمل، دقیق بودن و تلاش برای تعالی از جمله ارزش های سرمایه های انسانی به شمار می رود. گروه با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری ضمن ارتقای دانش و مهارت سرمایه‌های انسانی، گام‌های موثری جهت ارزش آفرینی برای ذینفعان برداشته است. مالکین، سرمایه‌گذاران، متخصصین و بهره‌برداران حوزه صنعت ساختمان در همکاری با گروه، سطح بالایی از اعتماد، اطمینان و رضایت مندی را تجربه نموده‌اند.
  • در سند مدیریت استراتژیک، مسوولیت هر یک از اعضا، با مشارکت و خردجمعی تدوین شده است. فرآیندهای گروه همگام با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های روز جهان به صورت نظام مند توسعه یافته و اکنون سیستم مدیریت یکپارچه کسب و کار در گروه جاری است. به منظور خلق آینده ای پایدار و کسب نتایج متوازن، ارتقای شاخص‌های بهره‌وری و بهبود مستمر فرآیندها از جمله اولویت های مورد توجه می باشد.
  • اکنون کاراطوس، در داخل، زنجیره ارزش توانمند و در خارج، شبکه‌ای قدرتمند را ایجاد نموده است که با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری جوانان ایران اسلامی، نقاط قوت و فرصت‌های صنعت ساختمان را شناسایی، ارزیابی و تحلیل نموده و بهینه‌ترین مدل فنی و اقتصادی را ارائه می‌نماید.

کاراطوس، مجموعه ای نقش آفرین در پروژه های مهندسی جهان


مشتاق تعالی


مشارکت سرمایه های انسانی


جلب اعتماد ذینفعان


فعالیت های شبکه ای


طراحی و نظارت


اجرا


پروژه های ساختمانی


سرمایه های انسانی شایسته، ماهر، خلاق و نوآور


تکنولوژی های نوین

  • شناسایی و توسعه دانش، مهارت و خلاقیت سرمایه‌های انسانی
  • همسوسازی سرمایه‌های انسانی در سطوح فردی و تیمی با چشم‌انداز
  • شناسایی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین به منظور خلق ارزش برای مشتریان
  • توسعه نظام‌مند مشارکت‌ها و ایجاد شبکه‌ای پایدار به منظور شناسایی فرصت‌های بالقوه
  • طراحی، مدیریت و بازنگری فرآیندها به منظور بهینه‌سازی ارزش برای ذینفعان
  • توسعه شاخص‌های کلیدی مالی و غیرمالی به منظور حصول اطمینان از جاری‌سازی استراتژی
051-1122333