تاریخچه و اهداف
هزار واحد مسکونی
سی نفر
یک میلیون متر مربع
پایه یک
پایه یک
پایه یک
- شرکت کاراطوس به صورت سهامی خاص در سال ۱۳۶۴ با همت مرحوم محمدحسن ذاکرالحسینی تاسیس شد. رویکرد ایشان در تاسیس شرکت خدمت به مردم و رفاه خانواده ها عنوان شده است. باتوجه به مهارت، تجربه و تحصیلات وی و فرزندان، حوزه فعالیت شرکت، صنعت ساختمان انتخاب شده است. در سال ۱۳۹۶ با حضور نیروهای جوان از جمله آقای علی ذاکرالحسینی ، سند مدیریت استراتژیک گروه کاراطوس متحول گردید. نیم قرن تجربه مدیران، در کنار دانش و مهارت نیروهای جوان تحصیل کرده، کلیدی ترین سرمایه گروه را تشکیل می دهد.
- شفافیت، احترام، مسوولیت پذیری، فوریت در عمل، دقیق بودن و تلاش برای تعالی از جمله ارزش های سرمایه های انسانی به شمار می رود. گروه با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری ضمن ارتقای دانش و مهارت سرمایههای انسانی، گامهای موثری جهت ارزش آفرینی برای ذینفعان برداشته است. مالکین، سرمایهگذاران، متخصصین و بهرهبرداران حوزه صنعت ساختمان در همکاری با گروه، سطح بالایی از اعتماد، اطمینان و رضایت مندی را تجربه نمودهاند.
- در سند مدیریت استراتژیک، مسوولیت هر یک از اعضا، با مشارکت و خردجمعی تدوین شده است. فرآیندهای گروه همگام با پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای روز جهان به صورت نظام مند توسعه یافته و اکنون سیستم مدیریت یکپارچه کسب و کار در گروه جاری است. به منظور خلق آینده ای پایدار و کسب نتایج متوازن، ارتقای شاخصهای بهرهوری و بهبود مستمر فرآیندها از جمله اولویت های مورد توجه می باشد.
- اکنون کاراطوس، در داخل، زنجیره ارزش توانمند و در خارج، شبکهای قدرتمند را ایجاد نموده است که با بهرهگیری از خلاقیت و نوآوری جوانان ایران اسلامی، نقاط قوت و فرصتهای صنعت ساختمان را شناسایی، ارزیابی و تحلیل نموده و بهینهترین مدل فنی و اقتصادی را ارائه مینماید.
کاراطوس، مجموعه ای نقش آفرین در پروژه های مهندسی جهان
مشتاق تعالی
مشارکت سرمایه های انسانی
جلب اعتماد ذینفعان
فعالیت های شبکه ای
طراحی و نظارت
اجرا
پروژه های ساختمانی
سرمایه های انسانی شایسته، ماهر، خلاق و نوآور
تکنولوژی های نوین
- شناسایی و توسعه دانش، مهارت و خلاقیت سرمایههای انسانی
- همسوسازی سرمایههای انسانی در سطوح فردی و تیمی با چشمانداز
- شناسایی نوآوریها و تکنولوژیهای نوین به منظور خلق ارزش برای مشتریان
- توسعه نظاممند مشارکتها و ایجاد شبکهای پایدار به منظور شناسایی فرصتهای بالقوه
- طراحی، مدیریت و بازنگری فرآیندها به منظور بهینهسازی ارزش برای ذینفعان
- توسعه شاخصهای کلیدی مالی و غیرمالی به منظور حصول اطمینان از جاریسازی استراتژی